Jessica & Lisa Trevor

Nämä tiedostot löytyvät pelistä Resident Evil Remake

Jessica Trevorin kirje tyttärelleen Lisalle

Lisalleni,

Päivä päivältä tunnen tajuntani ajelehtivan yhä kauemmas. Ruiskeet joita valkoisiin pukeutuneet miehet antoivat minulle saivat äidin kutinan katoamaan. Tänään he antoivat minulle taas uuden pistoksen sanoen että se oli "ravintoa".

Kun he antavat minulle noita pistoksia äiti ei pysty ajattelemaan selvästi, mutta äiti on shokissa ja surullinen koska ei pysty ajattelemaan sinua koko ajan. Äiti on peloissaan. Peloissaan että unohtaa kaiken, erityisesti muistot sinusta ja isästä... Miltä teidän kasvonne näyttävät, kuinka me ennen olimme yhdessä... Nuo muistot alkavat kaikki kadota jonnekin pimeään mielessäni.

Oi Lisa, toivon että voisin koskettaa kasvojasi ja pidellä sinua sylissäni juuri nyt, jotta voisin pitää kiinni ihanista muistoistamme, sinusta ja isästä. Lisa me emme voi jäädä tänne pidemmäksi aikaa. Meidän täytyy paeta!

Kuuntele minua Lisa. Meidän mahdollisuutemme paeta on seuraava kerta kun me menemme siihen laboratorioon yhdessä. Me molemmat teeskentelemme olevamme tajuttomia ja kun se mies valkoisissa vaatteissa on varomaton, siinä on tilaisuutemme.

Kun pääsemme ulos, etsitään isää yhdessä. Ok kultaseni? Ole vahva, Lisa.

Marraskuun 13, 1967

Jessica Trevor

Lisa Trevorin päiväkirja

Marraskuun 14, 1967

Minua pyörryttää sen jälkeen kun he antoivat minulle pistoksen. En näe äitiä. Minne he veivät hänet?

Äiti lupasi että me pakenisimme yhdessä. Pakeniko hän yksin ja jätti minut?

Marraskuun 15, 1967

Löysin äidin. Me söimme yhdessä. Olin erittäin onnellinen.

Mutta äiti oli huijari. Ei minun oikea äitini. Samat kasvot mutta erilainen sisältä.

Täytyy löytää äiti. Täytyy antaa kasvot takaisin äidille.

Sain äidin kasvot takaisin.

Kukaan ei saa äitiäni paitsi minä. Kiinnitän hänen kasvonsa itseeni niin äiti ei mene pois.

Koska äiti surullinen kun tapaan hänet ilman hänen kasvojaan.

Marraskuun 17, 19 7

laatikon sisältä, äidin tuoksu. ehkä oikea äiti siellä.

kivi laatikko kova. Se sattui. teräs köysi tiellä.

ei pysty näkemään äitiä koska 4 kiveä.

19

isi vietiin ensin

äitti vietiin sitten

siSällä punaineN ja liMainen

valkoiNen ja koVa

ei oikea äitI misSä

en tiedä isi

löysi äitin taas

knu äiTi vietin

äiti ei liiku enää

äiti kirkua

miksi?

Haln vain ole äitin kanssa

4

äiti

missä?

Minä kaipan sinau

3 kommenttia:

  1. Lisa alkoi muuttua ihmisestä hirviöksi eikä kirjottaminen enää oikein onnistunut.

    VastaaPoista
  2. Toi loppu kuulostaa ihan eri murteelta :D

    VastaaPoista